maze garden
Datum: 2011-06-18 Klockan: 15:20:17

bloggar är till för att uppdatera kom jag på - bäst jag följer trenden
.
för närmare fem dagar sedan var vi på ett superhäftigt ställe fullt av labyrinter i alla former och färger, alla möjliga olika äventyrsbanor och jättestora rutchkanor som man åker på en jättemunk nedför - paradis-lekplatsen för barn (och vuxna haha)
kan dock inte visa alla bilder, men tillräckligt många för att få en inblick om stället :)
.
.
helt fantastiskt ställe - påminde jätte mycket om alice i underlandet
.
.
ba hur mysigt som helst!
.
.
det här var den största labyrinten som fanns, känns som den ur harry potter filmen ;) haha
.
.
och förstås går vi ju vilse inne i den, vad gör då jesper? - jo, använder gps,en på mobilen för att hitta ut!
viiiiilken fuskare
.
.
här är beviset - och det funkade faktiskt, för ut kom vi
.
.
här är en labyrint på 450 m, värsta motionsdagen ska ni veta
.
.
man skulle försöka komma fram till draken
.
.
här är barnens labyrint. man snurrade en pil på en tavla som visade hur många steg de fick gå osv, med flera gen- och sen vägar på spelplanen - som ett jätte brädspel där du själv är spelpjäsen, populärt hos de små
.
.
däcklabyrinten, man fick bara gå efter ordningen röd, grön och blå. och skulle försöka hitta in till mitten .. klurigt
.
.
här fick man välja en färg, bli ihop kopplad i en sele tillsammans med repet och försöka ta sig runt. haha de blev mer som en knut
.
.
och de roligaste, en jätte rutchkana man satt på en jätte munk! jesper och hanna åkte först, sen var det min och jakobs tur, gick ju hur fort som helst ... tanken att munken skulle hamna på tvären i kurvorna, snurrade vilt i mitt huvid. för vad skulle då hamna med jakob? jo mos. tack och lov att mina tankar hade fel
.
.
sista aktiviteten för dagen var 3D labyrinten som var inomhus. man fick var sina 3D glasögon och gå in i mörkret där väggarna lös upp, rå läskigt att försöka placera fötterna framför en i raka steg utan att snubbla... urschh jag blev nästan illamående. men de va rätt fräsigt
.
.
hanna & hakob tyckte inte alls om det, alldeles för läskigt.
.
jätte mysi-pysig dag som jag blev bjuden på av bästa familjen, tack!
.
.
helen - linnea jag har så dåligt samvete att vi inte ha gjort så mycket med dig, att vi inte har tagit med dig på så många platser ... förlåt
liksom WHAT?!
de har skuldkänslor att de inte har tagit ut mig på tillräckligt många platser? vilket skämt! jag har ju fått uppleva mer än vad en annan kanske knappt få göra under sin livstid ens.
är så himla glad att jag for till australien, tror det var tänkt! - ångrar inte en dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla glad du ska vara när du kommer hem att du uppdaterat bloggen så mycket som du har gjort! Risken rä väl att du kommer längta tillbaka så mycket, but that's alright för jag har också australiendrömmar (och du kan ju hänka på ;)) xox

2011-06-19 @ 17:31:51
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0