lego
Datum: 2011-07-03 Klockan: 10:03:06

igår var jag, helen och barnen och kikade på en utställning av massa legobyggen i olika fromer och storlekar som en riktigt kreativ kostinspererad man har skapat - fantastiskt duktig, och vilket jobb ...
.
.
the art of the brick
.
.
.
en gigantisk legotavla av melbournes tågstation - alla detaljer stämmer, rå fräsigt!
.
.
den här jätte-lego-mannen som håller i en ansiktsmask är längre än jag
.
.
här fick man se en snabbspolad film hur jätte-lego-mannen blev till
.
.
.
.
.
victoria market
.
.
mini melbourne; uppbyggnad av tågstationen, flinderstreet och kyrkan! fantastiskt!!
jag känner igen allt.
.
det här är bara ett fåtal av alla legobyggen som fanns på plats, och alla är skapade av en och samma kille - tänk vad många timmar han har lagt ner för varje figur ... tålamod är fiskarens bäste vän? det var iaf en mysig dag som jag blev bjuden på, tack hovrellarna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, vilken legokonst! :D

2011-07-05 @ 12:36:13
URL: http://sandwallra.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0