semester
Datum: 2011-04-22 Klockan: 02:11:02

och när jag skulle plocka ur diskmaskinen kryper en kackerlacka runt bland de rena porslinet, vad jag gör jag? - stänger luckan och går vidare
.
fortfarande påsklov, och idag även för vuxna i fem hela dagar. så nu tar familjen och jag semester och kommer under dessa dagar befinna oss i boomerang beach för att bla. ta surf-lektioner. wehooo!!
(haha jag tycker jag har semester varje dag, så jag ser bara fram emot lite mer semester ;) )
de har hyrt ett hus vid stranden som vi ska dela 10 pers på, trångt och litet! men jag gillare
jag har dock inte tillgång till internet där, så kommer vara lite frånvarande från bloggen i veckan, men återkommer på tisdag med ny uppdatering om mina vanliga hårda arbetspass ;) haha, eller hur var det nu då? LIV I LYX
.
.
lucas - uppklädd och redo för stranden!
så tjingeling, nu tar vi en vecka off, för vi behöver visst vila upp oss från vardagen
hahah jag älskar mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0